Kinesio Tape

Kinesio Bantlama yöntemi ilk olarak Japonya'da geliştirilmiş fakat Avrupa ve Amerika’da olduğu gibi ülkemizde de son yıllarda tanınmaya başlamış özel bir tedavi ve bantlama yöntemidir.
KinoPain uygulamalarının temelde iki amacı vardır:
• Ağrısız ve kolay hareketi sağlamak,
• Yumuşak doku iyileşmesini desteklemek
KinoPain ince ve yumuşak üretilmiş pamuklu bir malzemeden imal edilmiştir.
Bu özellikleri sayesinde ıslanma ve terleme durumunda bile cilt üzerinde kalabilmektedir uygulama sonrasında duş almak yada ellerinizi yıkayabilmek mümkündür.
Uygulamanın yapıldığı cildin yapısı ve koşullara bağlı olmak üzere ciltte 4 ila 7 gün kalabilmektedir. Bant boyu %30ila %40'ı kadar uzayabilmekte hareketle ciltte oluşan gerilme ve gevşemelere uyum sağlayabilmektedir.
Kinesio bantlama yönteminin temel amacı harekete destek olmak ve hareket etmeyi kolaylaştırmaktır.
KinoPain Kas Bantları teorik olarak, cildi yukarı kaldırıp deri ile kasların arasındaki boşluğu arttırmakta ve bölgede oluşan basıncı hafifletmektedir. Yapıştırma bölgesinde azalan basınç kan dolaşımının artışı ile sonuçlanır ve böylece lenfatik drenaj oluşur. Dolaşım sisteminde yaratılan bu etki uygulama bölgesindeki gerginlik ve hassasiyetin giderilmesinin yanında bölgede deri altında varolan ağrı reseptörlerinin uyarılmasını da önler böylece ağrısız hareket etme imkânı sağlanmış olur.

SİYAH   PEMBE   BEJ   MAVİ  SARI

Kinesio Tape Gaziantep Medikal-Romed Ortopedi tarafından Gaziantepte tedarik edilmektedir.